Job 27 van 45


Report this listing

Solliciteren



Customer Service - thuiswerk


Functie

Overijse | Customer Service | NL-FR | Bedrijfswagen| Ervaring vereist | 1103004

Over de organisatie
Het bedrijf is een internationale speler en is gevestigd in Overijse. Ze houden rekening met jouw werk-privé balans en streven ernaar dat de medewerkers zich verder kunnen ontwikkelen door tal van doorgroeimogelijkheden. Het technische bedrijf biedt een moderne werkomgeving!

Jouw nieuwe functie

Als Customer Service & Master Data Medewerker vervul je een veelzijdige rol waarin je dagelijks in contact staat met klanten en interne afdelingen. Je analytische vaardigheden komen hierbij goed van pas!

Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, zowel telefonisch als via e-mail. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opstellen van offertes in het bedrijfseigen systeem en volg je het hele proces op tot aan de facturatie. Ook de verwerking van bestellingen in SAP behoort tot jouw takenpakket.

Als expert op het gebied van master data zorg je voor heldere analyses en rapportages in Excel. Hierbij maak je gebruik van pivot tables en kun je verbanden leggen tussen verschillende dashboards.

Bovendien neem je de planning op je wanneer de lead planner afwezig is. Je volgt klanten op waarbij onderhoud of reparaties ingepland moeten worden en ondersteunt technici bij het bestellen van reserveonderdelen. Kortom, een veelzijdige en verantwoordelijke functie!



Jouw profiel

Over jouw profiel
Hays is op zoek naar een Customer Service & Master Data Medewerker die idealiter beantwoordt aan onderstaande criteria:
  • Je communiceert vlot in het Nederlands en Frans. Bovendien heb je bij voorkeur ook een goede kennis Engels.
  • Je beschikt over een relevante ervaring binnen Customer Service.
  • Je bent analytisch sterk en kan goed overweg met Excel & SAP.
  • Bovendien ben je georganiseerd waardoor je goed prioriteiten kan stellen.
  • Ten slotte ben je klantgericht waarbij je een uitstekende service verleent en alles kan opvolgen van A tot Z.
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)

Aanbod

De arbeidsvoorwaarden
  • Een aantrekkelijke verloning
  • Maaltijdcheques van €8/dag
  • 2 dagen thuiswerk per week
  • Flexibele daguren
  • Snelle opstart
  • Inruilloonwagen met tankkaart
  • Groepsverzekering
  • Hospitalisatieverzekering
  • Langetermijn tewerkstelling startende via een interimcontract

Solliciteer op deze vacature

Heb je interesse in deze uitdagende job te Overijse? Solliciteer dan zeker via deze onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Office Support kan je contact opnemen met Justine De Zutter van Hays Diegem.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht